Páginas

sábado, 19 de fevereiro de 2011

Moço da Semana #6: Scott Elrod

O que é que eu não gosto nele? Se algo houvesse, eu diria. Tomara eu ver com estes que a terra há-de comer (que é como quem diz os morcões que nela moram) e dizer de minha justiça. Até nova ordem, este é o meu sonho de consumo. Sou uma mulher de gostos simples.



Scott Elrod, was born on 10 February 1975 in Bitburg, Germany. Raised in Colorado. After seeing the movie Top Gun Elrod decided to become an actor. He relocated to Los Angeles in April 2004 to take an acting class. Eventually his performances in small parts in CSI: NY and others brought him to the attention of the casting crew of Men in Trees (onde eu o descobri) and other bigger projects. Hope so.

Coisas que ele faz que eu também gosto muito:
Licenced pilot (saiu ao pai) / private; Professional Motorcycle Racer / Race car Driver; US Air Force (6 years); Rock climbing; Repelling; Water Skiing; Baseball; Soccer; Golf; Snowboarding; Snow Skiing; Swimming; Sky diving;
Ser podre de bom

Height: 6'2"
Hair: Brown
Eyes: Blue
Suit: 42
Waist: 33"
Shoes: 10.5
Collar: 17"
Inseam: 34"
Sleeve: 34"

Sem comentários: